25, May 2022
Κατασκευή ιστοσελίδας

Σε αυτή τη σελίδα θα διαβάσετε και θα επωφεληθείτε με πληροφορίες όσον αφορά την κατασκευή ιστοσελίδων.

Στην πραγματικότητα, αυτή είναι η ίδια διαδικασία που έχουν ακολουθήσει όλοι οι πελάτες μας και έχουν αναπτύξει την εταιρία τους με άμεσα και εμφανή αποτελέσματα.

Πριν αποφασίσετε όμως να προχωρήσετε και να διαλέξετε μία εταιρία η οποία θα αναλάβει το project σας (ή ακόμα και αν φτιάχνετε την ιστοσελίδα μόνοι σας) καλό είναι να γνωρίζετε κάποια πράγματα.

Βασικά χαρακτηριστικά ιστοσελίδας

Ξεκινώντας από τα βασικά για να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα χρειάζονται τα εξής:

Domain (όνομα ιστοσελίδας)

Εδώ τα πράγματα είναι απλά, το domain που πρέπει να επιλέξετε είναι το όνομα της εταιρίας σας ή το brand σας π.χ 4tios.gr.

Αν η ιστοσελίδα σας απευθύνετε κυρίως σε κοινό του εξωτερικού μπορείτε να επιλέξετε και ως κατάληξη το .com

Πολλές φορές όμως το domain-όνομα δεν είναι διαθέσιμο διότι είναι ήδη χρησιμοποιημένο ή αγορασμένο από άλλους.

Μία εύκολη λύση είναι να αξιοποιήσουμε την παύλα “-” . Παρόλα αυτά οι συνδυασμοί είναι αμέτρητοι και σίγουρα θα βρείτε λύση!

Κόστος: 25€ +ΦΠΑ κάθε 2 χρόνια.

Hosting – Φιλοξενία

Για να λειτουργήσει μια ιστοσελίδα θα πρέπει όλα της τα αρχεία από τα οποία αποτελείται να αποθηκευτούν σε ένα “χώρο” δηλαδή σε ένα server. Θα μπορούσαμε θεωρητικά να την αποθηκεύσουμε και στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή μας ωστόσο θα την βλέπαμε μόνο εμείς! Ο server έχει την ιδιότητα του “online χώρου” και έτσι η ιστοσελίδα μας φαίνεται παντού αρκεί κάποιος να πληκτρολογήσει το domain μας.

Κόστος: από 150-250€ /έτος (σε πολυ μεγάλα project όπου απαιτείται μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος ή πόροι συστήματος (RAM, CPU) το κόστος ανεβαίνει ανάλογα).

Έχουμε λοιπόν το όνομα και έχουμε και το χώρο στο οποίο θα φιλοξενείται, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Ο στόχος της ιστοσελίδας

Κάθε ιστοσελίδα μιας μικρής ή μεγάλης επιχείρησης είναι διαφορετική, επειδή η καθεμία εξυπηρετεί ένα διαφορετικό σκοπό. Εάν θέλετε η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας να είναι ένα μέρος για να μπορεί κάποιος να αγοράζει προϊόντα, θα πρέπει να υλοποιήσετε τον στόχο αυτόν. Εάν θέλετε να παρέχει πληροφορίες και να προσελκύσει πιθανούς πελάτες να σας καλέσουν, πρέπει να το υλοποιήσετε έχοντας υπόψη αυτόν τον στόχο. Ένας ιστότοπος χωρίς σαφή σκοπό θα σας κοστίσει μόνο χρόνο και χρήμα, παρέχοντας παράλληλα μικρό, εάν υπάρξει ποτέ, όφελος.

Επιλογή πλατφόρμας για την ιστοσελίδα μου

Μεγάλη κουβέντα, εύκολα όμως να διαχειριστείτε το ζήτημα. Ξεκινάμε από το βασικά ερώτημα, (όπως αναφέρθηκε και πριν) τι είδους επιχείρηση έχετε;

Και πριν μας απαντήσετε την ερώτηση ας αναφέρουμε μερικές επιλογές που υπάρχουν:

Υπάρχουν φυσικά πολλά περισσότερα CMS (Content Management System – Σύστηματα Διαχείρισης Περιεχομένου) όπως το cs-cart, joomla κλπ. ή να φτιαχτεί custom η ιστοσελίδα (προσαρμοσμένη με custom κώδικα) αλλά ας επικεντρωθούμε στα πιο δημοφιλές, πρακτικά αλλά και οικονομικά!

Εάν σκοπεύετε να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρησή σας, σκεφτείτε προσεκτικά πριν επιλέξετε μια πλατφόρμα χαμηλού κόστους που απευθύνεται σε πολύ μικρούς ιστότοπους. Πολλές φθηνές πλατφόρμες όπως η shopify και η wix μπορούν να λειτουργήσουν για επιχειρήσεις που σκοπεύουν να παραμείνουν σχετικά μικρές και να χρησιμοποιούν μόνο μερικές δυνατότητες. Αν χρειαστείτε όμως στο μέλλον έστω μία παραπάνω λειτουργία, θα πρέπει να γίνει μεταφορά όλου του περιεχομένου του ιστότοπού σας σε μία νέα πλατφόρμα που θα είναι ακριβή και χρονοβόρα διαδικασία. Παρ’όλα αυτά, αν οι ανάγκες σας είναι πολύ περιορισμένες, σαφέστατα μία πλατφόρμα όπως το Shopify να ήταν μια καλή επιλογή.

WordPress

Πλέον υπάρχουν πάνω από 64 εκατομμύρια ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν wordpress και είναι η πιο γνωστή πλατφόρμα! Το πρόσθετο WooCommerce είναι η ecommerce πρόταση του WordPress στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο πλέον έχει ωριμάσει και καλύπτει όλο το φάσμα των λειτουργιών που χρειάζεται ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Θετικά WordPress/WooCommerce:

  • Οικονομική
  • Εύκολα διαχειρίσιμη από οποιδήποτε άτομο (δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις)
  • Ασφάλεια
  • Seo-friendly (φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης)
  • Σχεδιαστικά μοντέρνες ιστοσελίδες και φιλικό προς τον χρήστη UX/UI
  • Λειτουργικές ικανότητες & ταχύτητα

Magento

Ποιοτική για ecommerce αλλά ακριβή πλατφόρμα καθώς ο χρόνος υλοποίησης είναι αρκετά μεγαλύτερος από την υλοποίηση ενός ecommerce σε WordPress/Woocommerce.

Θετικά:

  • Επεκτασιμότητα
  • Ασφάλεια
  • Seo-friendly
  • Λειτουργικές ικανότητες

Opencart

Έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου ωστόσο οι λειτουργικές δυνατότητες είναι περιορισμένες.

Θετικά:

  • Οικονομικό
  • Ασφάλεια
  • Ταχύτητα

Εύκολα λοιπόν καταλήγουμε στην επιλογή μεταξύ WooCommerce ή magento. Το magento απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις που έχουν eshop με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων με πολλές ιδιότητες και χαρακτηριστικά συνδυαστικά. Αυτό όμως δεν αποκλείει το WooCommerce καθώς και αυτό μπορεί να υποστηρίξει μεγάλες ecommerce ιστοσελίδες. Επειδή όμως απευθυνόμαστε γενικά στην κατασκευή ιστοσελίδων και όχι μόνο eshop η προτίμηση μας είναι πάντα wordpress (και έχει αποδειχθεί να είναι η καλύτερη επιλογή!).

Πρακτικά, δεν υπάρχει project που να μην μπορεί να υλοποιηθεί μέσω wordpress! Οι δυνατότητες είναι αμέτρητες και μέσω αυτού μπορούμε να κατασκευάσουμε από ένα απλό site παρουσίασης υπηρεσιών μέχρι και πολύπλοκο eshop.

Ενδεικτικές ιστοσελίδες εταιριών που μπορούν να υλοποιηθούν μέσω wordpress:

  • Ιστοσελίδα παρουσίασης (υπηρεσίες, ειδικότητα κλπ)
  • Eshop (με όποια λειτουργία χρειαστεί)
  • Booking engine – Online κρατήσεις  (Ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία κλπ.)
  • Ιστοσελίδα αγγελιών

Κόστος: από 900€

Γνωρίζουμε πλέον την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσουμε και είμαστε έτοιμοι να υλοποιήσουμε το project μας. Είτε είναι κατασκευή ιστοσελίδας υπηρεσιών είτε eshop εμείς θα σας δώσουμε τις απαραίτητες συμβουλές.

Έμπνευση και σχεδιασμός

Εάν δεν είστε σίγουροι ή δεν έχετε σκεφτεί πώς θέλετε να φαίνεται σχεδιαστικά η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, αναζητήστε παρόμοιους ιστότοπους με το αντικείμενο σας! Μην τα αντιγράψετε, φυσικά. Ψάχνοντας κάποια έμπνευση στο διαδίκτυο μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε μια ιδέα για το τι θέλετε από τη νέα σας ιστοσελίδα. Εκτός από ελληνικούς ιστότοπους μπορείτε να αναζητήσετε και σε websites εξωτερικού!

Κατασκευή ιστοσελίδας

Η ιστοσελίδα αποτελεί “ηλεκτρονική ταυτότητα” της εταιρίας και για αυτό θα πρέπει να είναι οργανωμένη και ευπαρουσίαστη.

Φιλική προς το χρήστη

Σε δυναμικές ιστοσελίδες η εμπειρία του χρήστη είναι το πάν. Οι χρήστες περιηγούνται γρήγορα στο κόσμο του ίντερνετ. Επομένως  η ιστοσελίδα σας χρειάζεται να είναι εύκολη να κατανοηθεί και να χρησιμοποιηθεί. Η δομή των κατηγοριών, το μενού και το σημείο στο οποίο φαίνονται αποτελούν ισχυρά στοιχεία χρηστικότητας. Η εμπειρία χρήστη (user experience) είναι το συνολικό συναίσθημα που κρατάει κάποιος όταν χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο σας.
Χρειάζεται να υπάρχουν στοιχεία όπως:

  • εύκολη αναζήτηση
  • ακριβείς περιγραφές
  • απαντήσεις στα αιτήματα-ερωτήματα του πελάτη
  • εξατομίκευση προτάσεων
  • εύκολα βήματα για την ολοκλήρωση αγοράς προϊόντος

Υλικό – περιεχόμενο

Ανεξάρτητα με το αν φτιάχνετε την ιστοσελίδα μόνοι σας ή οχι θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα κείμενα που θα περιέχονται αντιπροσωπεύουν την εταιρία σας. Πρέπει να είναι ευανάγνωστα και η ιστοσελίδα να είναι εμπλουτισμένη από αυτά. Ενδεικτικά ένας ιστότοπος (εκτός από τις σελίδες προϊόντων, κατηγορίες κλπ αν πρόκεται για eshop) χρειάζεται να έχει τουλάχιστον τις εξής σελίδες:

  • Προφίλ – Σχετικά με εμάς – Η εταιρία μας
  • Υπηρεσίες
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική απορρήτου
  • Όροι & προϋποθεσεις
  • Πληροφορίες για τους τρόπους πληρωμής (αφορά eshop)
  • Πληροφορίες για τρόποι αποστολής (αφορά eshop)

Φυσικά μπορείτε να προσθέσετε και άλλες σελίδες ανάλογα με το είδος επιχείρησης που έχετε και τις ανάγκες που θέλετε να καλύψετε.

Μην ξεχνάμε επίσης, ότι εκτός από τα κείμενα μια ιστοσελίδα είναι εμφανίσιμη και οργανωμένη όταν περιέχει ευδιάκριτες και αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες. Η σωστή επιλογή φωτογραφιών είναι σημαντική διότι είναι το πρώτο πράγμα στα οποία εστιάζουμε όταν ανοίγουμε μία σελίδα.

Πως φαίνεται η ιστοσελίδα στο κινητό

Στηριγμένοι σε αξιόπιστα στατιστικά πλέον η επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων είναι κατά 70% μέσω κινητών και μόλις 25% μέσω υπολογιστή (το υπόλοιπο 5% είναι tablet, smart TV κλπ).

Παρόλα αυτά πολλές ιστοσελίδες υστερούν στην λειτουργικότητα από το κινητό και έτσι χάνονται πολύτιμοι επισκέπτες που δεν μπορούν να περιηγηθούν. Μια ιστοσελίδα πρέπει στις συσκευές κινητού να:

  • είναι φιλική προς τον χρήστη
  • φορτώνει γρήγορα
  • έχει τις ίδιες δυνατότητες όπως και στον υπολογιστή

Φόρμα επικοινωνίας

Πολλοί πελάτες δε δίνουν ιδιαίτερο βάρος στους τρόπους επικοινωνίας και παρακάμπτουν να έχουν μία φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα τους.

Ωστόσο οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας δεν εισέρχονται μόνο τις ώρες που είναι ανοιχτή μια εταιρία για να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά. Υπάρχουν και οι υπόλοιπες ώρες κατά τις οποίες επιθυμούν να στείλουν άμεσα με κάποιο τρόπο μία ερώτηση ή μήνυμα, συνεπώς για να το πετύχουν αυτό χρειάζεται να υπάρχει πάντα μία φόρμα επικοινωνίας.

Μία τέτοια φόρμα έχει τα εξής ζητούμενα πεδία (ανάλογα με τις ανάγκες φυσικά προστίθενται και άλλα):

  • Όνομα
  • Email
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας
  • Θέμα
  • Μήνυμα

Η φόρμα αυτή αποστέλλεται στο email σας και έτσι διαχερίζεστε την ερώτηση ή το αίτημα στο χρόνο που σας βολεύει, κατά προτίμηση φυσικά το συντομότερο δυνατόν.

Διαμορφώση calls to action

Ένας τρόπος για να επιτύχετε τους στόχους σας είναι να χρησιμοποιήσετε τα λεγομένα “call to action buttons”.

Θέλετε να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας (newlsletter); Εάν ναι, προσθέστε μια φόρμα στην κύρια σελίδα σας και προσθέστε ένα button που να προτρέπει τον επισκέπτη να εγγραφεί.

Θέλετε να κάνουν αγορές μέσω της νέας συλλογής προϊόντων σας; Τότε εισάγεται ένα εμφανές κουμπί που θα τους καθοδηγεί στην αντίστοιχη σελίδα.

Μεγάλη προσοχή φυσικά χρειάζεται τόσο στο σχεδιασμό του κουμπιού αλλά και στο χρώμα, προκειμένου απ’τη μία να τραβήξει την προσοχή του επισκέπτη, αλλά ταυτόχρονα να διατηρήσει σε αρμονία το εικαστικό της ιστοσελίδας.

Newsletter

Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, είναι σημαντικό να έχετε και μία φόρμα καταχώρησης email για εγγραφή ενδιαφερόμενων στο ενημερωτικό newsletter σας. Ενδεικτικές πλατφόρμες newsletter είναι οι mailchimp, sendinblue, mailjet κλπ.

Δημιουργώντας λογαριασμό στις πλατφόρμες αυτές, μπορεί να γίνει η διασύνδεση με την ιστοσελίδα σας και αυτόματα όποιος κάνει εγγραφή να αποθηκεύεται στην newsletter λίστα επαφών σας. Κατόπιν όταν θελήσετε μπορείτε μέσω της newsletter πλατφόρμας να στείλετε μαζικά ένα ενημερωτικό δελτίο, μία προσφορά, ένα μήνυμα ή οτιδήποτε άλλο θελήσετε στη λίστα των ατόμων που έχουν εγγραφεί.

Συμπεριλάβετε αξιολογήσεις πελατών

Ένα άλλο εξαιρετικό στοιχείο πολλών επιχειρηματικών ιστοσελίδων είναι οι αξιολογήσεις πελατών (customer testimonials). Ακόμα και αν η εταιρία σας είναι ολοκαίνουργια προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με τους πρώτους πελάτες σας και να ζητήσετε να σας αξιολογήσουν. Γενικές δημοσιεύσεις ή απλές προτάσεις που ενδέχεται να γράψετε (δηλαδή βασισμένα σε μη αληθινές αξιολογήσεις) δεν θα είναι ποτέ τόσο ποιοτικές όσο οι αξιολογήσεις των ίδιων των πελατών σας.

Έστω και μικρά κείμενα αξιολογήσεων μπορούν να βοηθήσουν στην οικοδόμηση της αξιοπιστία σας.

Προσθέστε το πρόσωπο της εταιρίας

Ένα από τα κοινά στοιχεία πολλών δημοφιλών και αναγνωρισμένων ιστοσελίδων (μεγάλων αλλά και μικρών επιχειρήσεων), είναι μια φωτογραφία του ιδρυτή ή της ομάδας.

Πλέον είναι συνηθισμένο οι ιδιοκτήτες νέων επιχειρήσεων να θέλουν και να δοκιμάζουν να κάνουν την εταιρία τους να φαίνεται πολύ μεγαλύτερη απ΄ότι πραγματικά είναι. Αυτό ωστόσο δεν είναι πάντα ευεργετικό. Στην πραγματικότητα οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι υπάρχει ένα αληθινό άτομο από πίσω που θα τους εξυπηρετήσει και θα συνεργαστεί μαζί τους. Συνεπώς η πρόσθεση μίας καλής (και προφανώς πραγματικής) φωτογραφίας του εαυτού σας ή της ομάδας είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τη νέα σας ιστοσελίδα.

Social media & share buttons

Δεν ξεχνάμε ποτέ να προσθέσουμε τα social links στην ιστοσελίδα μας! Αν δεν έχετε facebook ή instagram καλό είναι να ξεκινήσετε άμεσα και να δημιουργήσετε λογαριασμό. Η ισχυρή παρουσία στα social media αποδίδει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην εταιρία σας. Καλό είναι επίσης να υπάρχει και η επιλογή κοινοποίησης της σελίδας (ή άρθρου, ή προϊόντος κλπ) σε social πλατφόρμες π.χ facebook, twitter, reddit, pinterest κ.α μέσω buttons που τοποθετούνται συνήθως στο τέλος της σελίδας.

Κατασκευή Eshop

Εδώ θα αναφερθούμε στις βασικές λειτουργίες που χρειάζεται μία ecommerce ιστοσελίδα.

Ecommerce πλατφόρμα – WooCommerce

Είναι το industry standard πρόσθετο (plugin) για ιστοσελίδες οποιουδήποτε μεγέθους που χρησιμοποιούν WordPress.

Μέσω αυτού προσθέτουμε προϊόντα, κατηγορίες, φωτογραφίες, περιγραφή, ιδιότητες του προϊόντος και άλλα πολλά. Επίσης πολύ εύκολα διαχεριζόμαστε τις παραγγελίες που έχουμε λάβει, μέσω από ένα εύχρηστο περιβάλλον το οποίο δεν απαιτεί καμία εξειδικευμένη γνώση. Στην πράξη, κατά μέσο όρο οι εκπαιδεύσεις που κάνουμε έχουν διάρκεια 1 με 1,5 ώρα σε περιπτώσεις που ο εκπαιδευόμενος δεν έχει προηγούμενη εμπειρία διαχείρισης περιεχομένου, πολλές φορές ακόμα και μισή ώρα είναι αρκετή για την πλήρη εκπαίδευση όλων των τμημάτων διαχείρισης!

Το WooCommerce είναι πλέον ένα άριστο εργαλείο που χρησιμοποιείται παγκοσμίως και όχι μόνο προσφέρει αμέτρητες δυνατότητες και λειτουργίες αλλά είναι εύκολο στην χρήση του από το άτομο που το διαχειρίζεται και όπως είπαμε δεν είναι προαπαιτούμενη καμία γνώση πάνω στο αντικείμενο!

Τρόποι πληρωμής

Για να ολοκληρώσει κάποιος την παραγγελία του θα πρέπει να επιλέξει έναν τρόπο πληρωμής, πρακτικά δηλαδή προσφέρεται η δυνατότητα πληρωμής μέσω κάρτας, αντικαταβολής ή πληρωμή στο κατάστημα. Για την online πληρωμή χρειάζεται να γίνει σύνδεση με την συνεργαζόμενη τράπεζα ή τον paypal λογαριασμό σας. Υπάρχουν φυσικά και άλλες πύλες πληρωμής όπως η Viva, Stripe κλπ, ανάλογα με τις ανάγκες και προτιμήσεις σας.

Μέθοδοι & κόστοι αποστολής

Σε ένα eshop θα πρέπει να δημιουργηθούν οπωσδήποτε οι επιλογές αποστολής ώστε να μπορεί ο πελάτης να ολοκληρώσει την παραγγελία του γνωρίζοντας (και πληρώνοντας) τα μεταφορικά εκ των προτέρων.

Οι επιλογές συνήθως είναι “αποστολή μέσω μεταφορικής – courier” και “παραλαβή από φυσικό κατάστημα“.

Εφόσον όμως κατασκευάζετε ένα eshop το οποίο απευθύνεται σε όλη την Ελλάδα (ή και το εξωτερικό), τα περισσότερα προϊόντα θα τα αποστέλλετε μέσω μεταφορικής εταιρίας. Είναι λοιπόν σημαντικό να έχετε μία συνεργασία με τη μεταφορική που σας ταιριάζει ώστε να πετύχετε το καλύτερο δυνατό κόστος ανά αποστολή, αλλά συγχρόνως να υπάρχει αξιοπιστία και ταχύτατη παράδοση.

Αν διαθέτετε προς πώληση σχετικά μικρά (ή γενικά ελαφριά) αντικείμενα, μπορείτε να έχετε μια σταθερή-fix τιμή (π.χ “5 ευρώ μεταφορικά”) καθώς και μία δεαλεστική προσφορά π.χ “για αγορές άνω των 50, 100 ή x ευρώ παρέχουμε δωρέαν έξοδα αποστολής”.

Αν ωστόσο έχετε (και) ογκώδη προϊόντα πολύ πιθανόν τα έξοδα αποστολής να μην υπολογίζονται τόσο απλά. Υπάρχουν όμως πολλές λύσεις και τα μεταφορικά μπορούν να υπολογιστούν με βάσει το κάθε προϊόν, την κατηγορία, ή το πιο συνήθες ανάλογα με το βάρος του. Αυτό μπορεί να γίνει επίσης ξεχωριστά για κάθε νομό, πόλη ή χώρα. Έχει χρειαστεί να υλοποιήσουμε και να ορίσουμε μεταφορικά ξεχωριστικά για κάθε ταχυδρομικό κώδικα μιας πόλης ή ακόμα και για χιλιομετρική απόσταση (πρόκειται για πελάτη – ζαχαροπλαστείο!).

Φίλτρα ταξινόμησης

Για να μπορεί εύκολα κάποιος να περιηγηθεί στο site σας θα πρέπει να υπάρχει η λειτουργία φιλτράρισμα στη σελίδα των προϊόντων σας. Για παράδειγμα ένα φίλτρο είναι να μπορεί να ορίσει τιμή π.χ μέχρι 100€ ή να διαλέξει ανάμεσα σε μεγέθη ή χρώμα αν πρόκειται για ρούχα. Σε άλλη περίπτωση μπορεί να είναι το brand, ο τύπος ή το είδος ενός προϊόντος που αναζητεί. Τα φίλτρα ταξινόμησης αν και στη θεωρία ακούγονται απλά, είναι μία ιδιαίτερα πολύπλοκη διαδικασία καθώς η σωστή και ολοκληρωμένη σύνδεσή τους μπορεί να προσφέρει τεράστεια ευκολία χρήσης στον επισκέπτη σας, ή αντίστροφα να καταστρέψει την εμπειρία χρήσης.

Συνεπώς είναι απαραίτητο να έχετε πλήρη εικόνα των φίλτρων που σας ενδιαφέρουν, και φυσικά είναι απαραίτητο να υλοποιηθούν σωστά ώστε εξ’αρχής να έχετε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Εν κατακλείδι

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας δεν είναι μία απλή διαδικασία, και χρειάζεται να υπάρχει σωστή στρατηγική πριν την υλοποίηση ώστε να επικοινωνήσετε σωστά την διαδικτυακή παρουσία σας στους επισκέπτες προκειμένου να σας εμπιστευθούν και να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Σίγουρα όμως με οργάνωση και συνέπεια μπορείτε να φτιάξετε μία μοναδική και ξεχωριστή ιστοσελίδα που θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της εταιρία σας.

Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε την ιστοσελίδα σας και χρειάζεστε την οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την κατασκευή ιστοσελίδας, την κατασκευή eshop ή τυχόν προτάσεις για τη βελτιστοποίηση υπάρχουσας υλοποίησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα είναι χαρά μας να σας προτείνουμε τη καλύτερη λύση για τις ανάγκες σας!

Leave a Reply

Your email address will not be published.